2010. január 23., szombat

Keresem az utam.....

Sziasztok!
Keresem az utam,/Néha keresem a bajt,/És keresem azt, aki engem akart,/Akinek engem küldött,/Kit nekem szánt az ég.
Na nem azert nem egeszen,habar ki tudja...Egyelore csak a paromat keresem,aztan kitudja lehet,hogy kozben megtalalom az igazit.Vagy is nem keresem,de valahogy meg is mindig megtalal,vagy en botlok bele az eletem elese kozbe valakibe.Tudjatok,hogy,hogy van,amibol nem lesz hazasag,abol szakitas lesz.Meg a hazasag gondolatatol is kiraz a hideg.
Vanak olyan barataim,akik nyilt kapcsolatban elnek.Hat nem tudom,hogy ki,hogy van ezzel,de nekem ez kise eros.Szoval mit is jelent tulajdonkeppen a nyilt kapcsolat?Azt,hogy te is kacsingathatsz masfele s a pard is.Hat minden esetre nekem igy fura az egesz,hogy massal csokolozol,massal vagy es nem szamit megcsalasnak,nekem ez eros.De viszont nagyon szabadsag igenyes vagyok,szoval szeretek szabad lenni es nem szeretek beszamolni az ep aktualis pasimrol,hogy mikor hol jarok es mit csinalok.Ugy,hogy kerestem a koztes megoldast a komoly kapcsolat es a nyilt kapcsolat kozot.A tehgnap este csak olvasgatam es kozben egy cikre bukkantam.Ami a kovetkezo:

Szinglinek lenni nem sikk többé. Karrier ide, egzisztencia oda, ma már nem divat sikeresen, de egyedül tengetni napjainkat. Páratlanul élni egészen deviáns viselkedéssé vált. De mit tegyen az, aki ragaszkodik szabadságához, nem akarja egy másikkal megosztani háló- vagy fürdőszobáját?

Nem kellett sokat várnunk, hogy megérkezzen a válasz. A megoldás: légy te is mingli! (A mingli kifejezés a szingli mintájára a „mingle” angol kifejezésből lett magyarosítva.)

Vannak akik, szeretik az estéiket pizsiben, egyedül, egy nagy vödör fagyi társaságában a tévé előtt eltölteni (romantika vagy akció, kinek mi tetszik). És vannak, akik igénylik, hogy legyen mellettük valaki, aki odaadóan szeret és szerető odaadást vár, támogató segítséget nyújt, törődést remélve cserébe.

És valahol e kettő közt helyezkedik el az, aki egyedül akar élni, függetlenül; szabadon járni-kelni kis birodalmában az alkalmazkodás kényszere nélkül. Alkalomadtán azonban megunja az egyedüllétet, vágyik egy kis társaságra, beszélgetésre, sétára a csillagos ég alatt, de persze csak módjával. Ilyenkor kell valaki, aki kéznél van. Átugrik, benéz, persze nem váratlanul, előtte bejelentkezik. Babusgat egy kicsit, aztán szigorúan lelép, nem zaklat, nem kell reggel várni rá a fürdő előtt, sem ágyba vinni a müzlit kávéval.

Na ez a párkapcsolat és egyedülállóság közti állapot jellemzi a minglit. Alkalmi kapcsolatot tart fent, csak épp mindig ugyanazzal. Ugyanazzal, aki egyébként akár gyermekei apja/anyja is lehet - ha rendelkezik az elvárt fizikai-szellemi adottságokkal -, csak ne költözzön oda, és főleg ne akarjon házasodni, gyűrűt húzni, mert az kiveri a biztosítékot. iEgy mingli szerint nincs is annál rosszabb: valakihez annyira ragaszkodni, hogy aztán végül egy életre úgy maradjunk! Hátborzongató...

Meglepett, amit olvastál? Pedig nem kéne. Ilyen világban élünk. Irtózunk a kötöttségektől, várat építünk, égig érő falakat húzunk magunk köré. Nem öleljük meg egymást, nehogy megérezzük a másik bőrének puhaságát, hajának illatát. Rendületlenül vigyázunk arra, amit a világ előtt nagyzolva függetlenségnek hívunk, igazából azonban mélyről jövő rettegés. Félelem attól, hogy végül elhagynak minket. Pedig már most sincs senkink.

Miféle kapcsolat az, ami nem tart sehová, nincs benne a „holtomiglan-holtodiglan együtt” lehetősége? Hiszen természet adta kívánság, hogy megtaláljuk a másik felünk (innen a feleség szó), életünk párját, akivel az idők végezetéig együtt lehetünk. Az ember társas lény. Elemi igényeinket tagadjuk meg magunktól, amikor erről lemondunk állítólagos függetlenségünk érdekében. Valójában viszont csak arról van szó, hogy képtelenek vagyunk bízni. De hol a szeretet és ragaszkodás abban a kapcsolatban, ahol még a kapun is csak fogcsikorgatva merjük beengedni a másikat?

Forras: http://szerelem.hu

Na amiert megtetszet a cik temaja es maga cik es ugy dontottem,hogy koze teszem az nem azt jelenti,hogy azt fogom csinalni amit a cik ir.Kulonben sem egy cik fogja meghatarozni az eletem.Szoval ugy elek,ahogy jol esik,vagy igy, vagy maskep.Es mindenkinek ezt tanacsolom,hogy ne masok szabalyait kovese,hanem a sajat szabalyai szerint eljen.Eljen ugym,ahogy neki jol esik es legyetek boldogok!SZiasztok


Nincsenek megjegyzések: